träd

När jag var nere i Skåne så lånade jag Sofias kritpennor och gjorde bilder med. Dom var grymt sköna att jobba med så jag frågade Hania var de var köpta.
- I Polen, svarade hon.
Jaha. Så klart. Suck! Ja, sånna ska jag införskaffa nästa gång jag kommer till Polen, men eftersom det inte kommer att bli i brårasket så tog jag mig ett besök till Kreatima när jag kom tillbaka till Stockholm. Där hittade jag ett paket kritor för en rimlig peng. Det är inte alls samma sak. Dom här är lite för vaxiga för min smak, men jag tror nog att det går att hitta ett bra sätt att jobba med dom. Är dock inte övertygade om att jag kommit fram till det ännu, men min lilla skogsdunge här är i alla fall första försöket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0