dagbok

 
Jag har börjat skriva dagbok igen för första gången på hundra år. (..tja, kanske inte hundra, men väldigt många i alla fall...) Det beror på att jag hittade denna ursnygga dagbok i min favoritbutik här i Florens; 'Fabriano'. Till stuket påminner det om 'Ordning och Reda' eller 'Bookbinders Design', men det är nånting med det här märket som har en större dragningskraft på mig. Kanske är jag svältfödd på tillgång till snygga produkter eller kanske det bara nyhetens behag, jag vet inte, men jag kan hur som helst gå omkring i den lilla butiken hur länge som helst och vända och vrida på varenda liten pryl. 
Jag är väl medveten om att märket finns i Sverige, men en hel butik med kort, pennor, kalendrar och alla olika typer av anteckningsböcker? Inte enligt deras hemsida i alla fall och de borde ju ha koll... ;-)
 
  
   

Produktbilder från deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: angelica

Tack för dina fina kommentarer:-) var ju såklart tvungen att kika i och kolla din blogg med;-)
Kram Angelica

Svar: :-)
vajb

2013-01-19 @ 22:53:00
URL: http://kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0