en egen sten

 
På bloggen kurbits läste jag för ett tag sedan om den amerikanska textil konstnärinnan Lisa Jordan och av bilderna där blev jag så nyfiken så jag var tvungen att ta reda på mer. På hennes blogg, som är otroligt inspirerande, kunde man läsa om ett projekt hon håller på med. På bilden ovan ser ni stenar som hon har tovat in i växtfärgat ull och sen broderar på. Nu kan man skicka stenar till henne som hon utsmyckar och brodera ens namn på baksidan. Så kul projekt! Jag måste absolut skicka en sten! Och jag kommer definitivt att följa den här bloggen framöver. 

Kommentarer
Postat av: Gabi

Hej Vibbe! Tack för länken från FB - din blogg ser jättefin ut och det är kul att se hur du har det. Du är dig lik! :-)

2013-01-04 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0