tulpaner

Min svägerska Victoria har en blogg, där hon bland annat skriver om träning, inredning, DIY och outfits. Idag har hon lagt upp en bild på de underbara tulpaner hon köpt (vilket ju är ett oerhört smart sätt att få lite vårkänsla, nu när man börjar bli trött på vintern).
Bredvid tulpanerna står en bild som jag har gjort! :-) Jag blev så glad när jag såg det! Det allra roligaste är att jag bara två sekunder innan jag fick upp hennes inlägg på datorskärmen hade tänkt på just den bilden :-) Ett av livets små fina sammanträffanden.
Det är ett linoleumtryck som jag bloggade här.

Kommentarer
Postat av: Gabi

Haha, vad knäppt. Jag satt här och tänkte "Men, va? Heter Davids fru Victoria? Jag trodde hon hette nåt annat?"... tills jag kom på att du har en lillebror också. Han var lite för liten när jag var "around". Tänka sig att han har gift sig nu!

Svar: hahaha! ja, även dom små växer upp ;-)
vajb

2013-01-30 @ 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0