annorlunda gardinomtag

 
Det här är en fruktansvärt dålig bild eftersom den är scannad och uppförstorad från en negativkarta. Men jag tyckte ändå att det var lite roligt att kunna visa den för er eftersom här syns de turkosblå gardinerna som jag skrev om i mitt förra inlägg. Det här är köket i min lägehet i Högdalen, där jag bodde för en mindre evighet sedan. Också där gjorde jag omtag till gardinerna, fast en helt annan variant. Även den gången med pärlor, fast då använde jag svarta. 
På golvet där ligger även den handvävda matta som jag gjorde på folkhögskolan, ytterligare några år längre bakåt i tiden. Den mattan finns dock inte längre med oss. Efter många års användande i köken i de olika lägenheter där jag bodde så hade den tillslut blivit så full av fläckar som inte gick bort i tvätten att jag blev tvungen att slänga ut den. Men det är ju alltid roligt att det man gjort kommer till användning och det är kul så länge det varar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0