önskningar

 
 
Vad önskar ni er i julklapp? Min lista är inte särskilt lång men några små roliga och praktiska saker som skulle förgylla min vardag har jag hittat. Annars uppskattar jag mest överraskningar :)
 
1. Smart förvaring för presentpapper och snören från Clas Ohlson.
 
2. Mina knivar börjar bli väldigt slöa och det gör matlagningen ännu tråkigare, så en knivslip vore bra.
 
3. För att undvika det faktum att kläderna hamnar överallt, som det nu är, så har jag kommit fram till att jag behöver en betjänt i sovrummet. 
 
4. På Granit finns denna fina knäckebrödslåda. 
 
5. Det pocketfodral jag haft hittills är så välanvänt att det håller på att gå sönder och jag skulle verkligen behöva ett nytt. Tyvärr finns det inte så många fina på marknaden, men på Babyfrog.se fann jag i alla fall dessa som jag gillade. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ewa Svensson

Den där förvaringen för presentsnören och -papper var ju inte dum! Själv förvarar jag allt i en förvisso snygg korg, men den står så högt så varje gång jag tar ner den vippar den till och pappersrullarna trillar ut.

Svar: Ja den där förvaringen känns väldigt praktisk :) Och kanske din fina korg kan komma till annan nytta?
vajb

2014-12-07 @ 18:51:37
URL: http://tygochgarn.wordpress.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0