torn av tyg

 
När jag gör ett textilt projekt, till exempel ett lapptäcke, så jobbar jag oftast med en färg i taget. Detta har inneburit, sen jag flyttade ner mina tyger från Stockholm, att jag varje gång tillslut hade alla tyger ute på golvet eftersom de har förvarats huller om buller i en stor kartong. Det var fruktansvärt frustrerande och stod i dålig harmoni med min önskan om att ha ordning och reda. Så. Nu har ett gäng plastbackar inhandlats för att råda bot på detta problem. Det återstår att skaffa två backar till innan allt tyg har fått ett nytt hem. 
 
Jag är fullständigt medveten om att det fortfarande kommer att bli golvet-fullt-med-tyg nästa gång jag gör ett projekt, eftersom jag alltid använder golvet som min arbetsyta, men det kommer att bli en begränsad mängd och det kommer att bli mycket lättare att städa undan :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0