att pendla

Selfie på stationen från förra året, så fint väder är det inte det här året ;)
 
Många frågar mig om jag inte tycker det är jobbigt att pendla så långt till jobbet, men så länge tågen går som dom ska så tycker jag faktiskt inte det. Det ger mig tid till att läsa (...eller blogga, som jag just nu gör sittandes på tåget)
Målet med läsandet det här året är 100 böcker och med lite mer än halva året gånget så kan jag konstatera att det kommer bli tajt eftersom jag bara läst 36 hittills. Så nu plockar jag upp min bok istället! Hörs imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Alex

You can do it! Man läser ju ändå mer på hösten när det är lite kallt och mysigt att sitta inne! (Om du inte kommer sticka för mkt vill säga) men ändå! Det går! 😄

Svar: :)
vajb

2014-07-18 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0