shopping

 
Idag har varit en helt underbar sommardag här i Skåne och många är nog dom som har varit och tagit sig ett dopp nånstans. Men inte jag. Jag hyrde en lastbil istället och gjorde en liten roadtrip ner till Malmö.
Min kollega Freja ska flytta och hade därför en säng hon ville sälja. Kommer att bli perfekt i mitt gästrum :) Efter att jag hämtat upp den tog jag en tur till IKEA. För att köpa ännu en säng faktiskt. Den är tänkt att vara i mitt sovrum. 
På vägen hem körde jag inom några loppisar och fyndade lite småsaker, bland annat hittade jag äntligen en golvlampa till min läshörna i vardagsrummet :)
Kvällen kommer troligen att spenderas med att montera ihop sängar, men först ska jag njuta en stund av den vackra kvällen, sittandes på uteplatsen, drickandes ett glas rosé och titta på igelkottarna när dom stökar runt i rabatterna :) Hoppas att ni oxå har haft möjlighet att sommarnjuta denna dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0