strejk

 
Det är mycket strejkande i min omgivning just nu. För det första är det tågpersonalen som strejkar, vilket innebär att inga Öresundståg går och det medför för min del att det är krångligare att ta sig till jobbet. Men jag har full förståelse för de gått ut i strejk. Hoppas bara att Veolia tar sitt förnuft till fånga inom en snar framtid.
Den andra strejken är på gymmet som jag går på här i stan. I den sal där passen hålls är det så fruktansvärt dålig luftkonditionering så instruktörerna har nu börjat strejka.
Ingen zumba! Och för tillfället heller inga besked om när eller hur detta ska åtgärdas. 
Nu har Hania och jag börjat ta oss in till Kristianstad för att gå på zumba där ibland, men igår blev även den inställd pga sjukdom. Så fruktansvärt frustrerande! 
Även om vi tog oss ut på en härlig promenad istället, efter dom många regnskurarna och stötte på den här klarblåa holken mitt i det gröna, så går det absolut inte upp emot zumban. 
 

Kommentarer
Postat av: Gabi

Åh! Jag förstår er frustration!!! Jag har inte "zumbat" på flera månader nu (p.g.a. pajade hälar) och lider otroligt.

Svar: ja livet utan zumba är inte lika roligt :)
vajb

2014-06-12 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0