vår

 
Här i Skåne har solen glatt oss med sin närvaro i flera dagar nu, vilket känns helt fantastiskt efter en vinter där himlen har prytts av moln. Det kom tack och lov inte så väldigt mycket nederbörd, men det har varit grått och murrigt. Det har påverkat min energi väldigt mycket och vissa dagar har det svårt att orka mer än att läsa bok, men nu! Nu vill jag göra så mycket! Vet inte hur jag ska få tiden att räcka till... Men till att börja med idag så ska jag ge mig ut, njuta av solen och vårvärmen och pyssla om min trädgård, där bland annat dessa gula blommor har tittat fram :-)
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, och vad heter blommorna? ;-)

2014-03-10 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0