bokryggspoesi

För ett tag sedan florerade det bokryggspoesi på många av bokbloggarna. Jag tänkte flera gånger att jag skulle vilja se vad man kan få till av böckerna i min hylla och så igår kväll blev det äntligen dags. Det var en roande sysselsättning och jag fick ihop 3 stycken :)
 
 
'Flickan som uppfann livet, 
det verkliga livet.
Knockout!
För mycket lycka.'
 
 
'Den hemliga historien
vid avgrunden.
Farlig kärlek
när förnuftet sover.'
 
 
'Älskade.
I taket lyser stjärnorna
innan du somnar.
Ingenting kan hindra natten.'
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vargnatts bokhylla

Visst är det roligt att göra :). Tyckte väldigt mycket om din tredje, så vacker! :)

Svar: Tack! :) Ja, det var verkligen roligt!
vajb

2015-02-26 @ 15:24:07
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0