kärleksfull frukost

 
 
Efter tips och recept som jag fann på bloggen Coffee and Cupcake så bakade jag hjärtformade knäckebröd att servera mig själv som frukost denna Alla Hjärtans Dag.
Det är ju alltid mysigt att få skämma bort sig själv lite :)
Måste dock erkänna att tiden för min frukost ligger tidsmässigt närmare vad de flesta skulle kalla eftermiddagsfika, eftersom jag jobbade i natt. 
 
 
 
Blommor hör ju till dennna dag och få man inte av nån annan så får man ge sig själv ;)
 
 
Och i fönstret bakom står smurfarna på rad :)
 
Nu måste jag gå och göra mig iordning. Det är dags att åka till jobbet och sprida lite kärlek :) Ha en härlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Fin blomma :)

Svar: Tack! :)
vajb

2015-02-14 @ 21:12:06
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: Sandra Lundin

Så härliga bilder :) har inget våffeljärn men blev ändå sugen så det får bli pannkakor nu tror jag :)

Svar: Pannkakor är inte fel ;)
vajb

2015-02-18 @ 09:34:18
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0