nämen, titta, solen!

 
Solen sken idag och det var vindstilla. Lämpligt tillfälle att göra nånting åt den där D-vitaminbristen, så jag bylsade på mig vinterkostymen och med kameran i högsta hugg gav mig ut i skogen och letade  efter mönster. 
 
 
Jag tröttnar aldrig på att fota träd. Bara enkla stammar bildar ett så fint randigt mönster och när ett träd dessutom hamnat på sniskan i nån storm så blir det ännu mer spännande.
 
 
 
Trädens olika frukter är en mönsterskatt! Så läckra!
 
 
En björk som knäckts någon blåsig dag och tickor som fortfarande växer på den trasiga stammen.
 
 
 
Ensamma blad som envist sitter kvar på grenarna. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabi

Vad fint av dig att uppskatta sånt! Sånt fint man inte lägger märke till i vanliga fall...

Svar: :) söta du!
vajb

2015-01-23 @ 23:44:41
URL: http://ibag.blogg.se
Postat av: Emma Elisabedt

Så fina bilder! blir så fint ute när solen tittar fram! är själv framme med kameran så fort den visar sig! Kram :)

Svar: ja, man kan ju lixom inte låta bli :)
vajb

2015-01-25 @ 01:30:15
URL: http://www.emmaelisabedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0