mjukt paket

 
Det här låg i min brevlåda idag :) Yeay! Nu ska virkningen tas till nästa nivå. Jag har bestämt mig för ett projekt jag vill göra och har beställt denna laddning garn för att kunna genomföra det :)
 
 
Det är två olika varianter av mellanblå färger, men det syns tyvärr knappt någon skillnad på dem. Det är lite tråkigt och eventuellt kommer jag göra nånting åt det dilemmat... 
 
 
Hur som helst så känner jag mig grymt taggad att börja virka nåt som ska bli en färdig produkt och inte bara en massa tester för att lära sig, som det har varit hittills. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Har aldrig lärt mig virka. Så dumt egentligen för det ser ju ut som enr iktigt härlig syssla!

Svar: Jag ja hoppas ju att det ska vara det. Vi får väl se ;)
vajb

2015-06-12 @ 07:35:34
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0