jobbhelg

 
Av alla fina färger här i världen är blått min absoluta favorit. Det har det alltid varit.
Detta reafynd känns som den kommande vårens favorittröja :)
 
 
Till vardags tycker jag det är skönt att bara dra på sig en luvtröja till jeansen. Eftersom jag ändå ska byta till uniform på jobbet så orkar man inte komplicera till det för mycket. Framför allt inte under en sån här jobbhelg som jag precis har haft med flera långa pass. Då vill man att det ska vara enkelt med tanke på att man bara är hemma och vänder några timmar i sängen innan det är dags igen... Fast inte utan att jag först fått i mig en stor kopp kaffe förstås ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabi

Snyggt! Passar dig bra!

Svar: Tack! :)
vajb

2015-03-31 @ 11:20:42
Postat av: Sandra Lundin

Du passar verkligen bra i blått :) Jag har ingen favoritfärg (är sån som inte kan bestämma mig) men önskar ibland att jg hade det!

Svar: hahaha! ja ibland är det lite skönt :) men som sagt så finns det så otroligt många fina färger!
vajb

2015-04-01 @ 07:11:27
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jättefin färg på dig!

Svar: Tack! :)
vajb

2015-04-07 @ 10:43:22
URL: http://victoriabrikho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0