förändring fast ändå samma...

 
Jag har varit väldigt frånvarande på bloggen några dagar för i lördags dog min mobil. Trots att batteriet var laddat så ville den inte vara med. Ett dygn senare kom den till liv igen, bara för att åter lägga av en timme senare. Det var som en sista suck, för efter det vägrade den att starta fler gånger. Det är en telefon med många år på nacken och den har strulat en del sista tiden så det var väl väntat, men ändå trist. 
Problemet för mig är att mobilen är mitt enda internet, jag kopplar upp datorn mot den, vilket är en smidig lösning för min del. Så länge telefon fungerar...
Det var lite spännande att inse hur beroende jag har blivit, hur mycket jag faktistk befinner mig ute på internet. Inte bara för att surfa, blogga och spana in andra sociala medier, utan även mer praktiska saker som att kolla tågtider, jobbschema och betala räkningar. 
Men nu är jag back on track, skaffat mig en ny mobil idag :) Så härligt! Same same but different ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti

Jag kan tänka mig att det var jättejobbigt att vara ifrån internet men vad skönt att du har en ny telefon nu :-D

Svar: :)
vajb

2015-05-28 @ 05:18:08
URL: http://starby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0