renovering av sängbord

 
 
Jag har nyligen fixat till mitt gästrum. Jag har målat väggarna i en härlig grå färg och till dagbädden som står i rummet har jag gjort iordning ett loppisfyndat sängbord.
 
 
 
Så här såg sängbordet ut när jag tog hem det från loppisen. Gulligt men i behov av en uppfräschning. Till detta behövde jag sandpapper, sprayfärg och en knopp. Den sistnämda är ett loppisfynd sen långt tillbaka.
 
 
Började med att slipa. 
 
 
 
Sen spraya. Har införskaffat en pressening för att ha som skydd när man gör sånna här projekt. Väldigt praktiskt. 
 
 
Klart!
 
 
Gillar ljuseffekten som knoppen ger. 
 
 
Och nu står den på plats i gästrummet. 
 
 
Jag är mycket nöjd :) 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Choices by Annie

Så fint det blev och så smart med presenningen att jag inte tänkt på det ;)
Knoppen var verkligen jättefin härlig röd färg.

Fin dag till dig
//Annie

Svar: Tack! :) Ja presenningen funkade utmärkt. Kan rekommenderas!
vajb

2015-05-25 @ 10:04:50
URL: http://choicesbyannie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0