ännu en lampa

 
Höstmörkret har verkligen kopplat sitt grepp om världen. Det har sugit musten ur mig och jag har inte haft ork för allt jag vill. Bloggen är en av de saker som blivit lidande. Men bästa sättet att skingra mörker är ju, som bekant, ljus och därför har jag skaffat mig en ny lampa :) Denna gång blev det faktiskt ett projekt som föll väl ut. 
 
 
Lampan var dagens loppisfynd. Lampskärmen var dock, precis som vanligt, inte till min belåtenhet. Därför ville jag klä om den i ett tyg som kändes tidstypiskt med lampfoten. Tyget är förövrigt också ett 2hand köp vid tidigare tillfälle.
 
 
Det visade sig vara en tvådelad stomme till lampskärmen och det blev lite pyssligare än jag räknat med, men denna gången, efter alla misslyckade lampprojekt hittills, fick jag ihop det och nu pryder det blommiga lampskenet sänghörnan. 
 
 
 
 
 
På sängbordet ligger en bok som jag fick med posten förra veckan av min vän Andrea. Det är hennes syster som har skrivit den och jag ser verkligen fram emot att läsa den :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev super fint! ❤️

Svar: Tack! :)
vajb

2014-11-16 @ 07:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0