höstpepp #3

 
Det har verkligen börjat bli riktigt höstruggigt ute nu. I stort sett alla löv har lämnat träden och himlen är ofta grå av regntunga moln. Mörkret sänker sig tidigt och det påverkar mitt humör och min energi mer än jag vill. Behovet av peppigt höstmys är stort. 
  
 
Jag har därför pyntat soffbordet av lastpallar med ljus att tända på kvällarna.
 
 
I vasen står nedfallna grenar jag hämtat från trädgården och sprayat med guldfärg. 
 
 
Ger en härlig effekt när ljusen tänds efter mörkrets inbrott. 
Levande ljus skapar verkligen en varm och ombonande känsla under vinterhalvåret. Jag gillar dessutom att använda värmeljus som sprider doft för att öka på välbefinnandet :)
 
Vad hittar ni på för att göra det mysigt när det är höstruskigt ute?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0