amplar

 
Det är en ordentligt blåsig dag här idag. Träden svajar fram och tillbaka och på marken virvlar löven runt. Ett perfekt väder för inomhusaktiviteter :) Jag har bland annat hängt upp två amplar i vardagsrummet. 
 
 
 
Som jag tidigare berättat så fyndade jag ampeln till vänster för ett tag sen. När jag var på loppis igår kom jag hem med ännu en ampel (tillsammans med lite andra saker som ni kan se...)
 
 
Hörnan bredvid de stora fönsterna är tänkt att fyllas med växter. Amplarna är en bra början :)
 
 
Min gubbe kommer att bo i en djungel ;) Och det den där piedestalen har jag fortfarande inte bestämt mig för om jag ska måla eller inte...
 
 
Hur ogärna jag än vill så måste jag tyvärr nu ge mig ut i blåsten. Först träning och sen jobba. Hoppas ni har en bra onsdag allihop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0