sista kvällen

 
Det är sista kvällen i Florens. Väskan är packad och jag är redo för att säga hej då till Italien för den här gången. Av flera anledningar blir min tid här kortare än tänkt och visst känns det tråkigt när saker och ting inte blir som man tänkt sig, men samtidigt oerhört bra. Andra saker väntar. 
Det jag kommer att sakna allra mest härifrån är faktiskt musiken. Det är alldeles för lite italiensk musik som når Sverige, vilket, enligt mig, är en brist. 
I utbudet av inhemska låtar som är populära här just nu så finns det många jag tycker om, men valde tillsluta att ta farväl med denna, för att den gör mig glad och får mig att vilja dansa.
Dessutom är det en schysst video, som jag verkligen tycker att ni ska kolla in. Framförallt för tre saker;
För det första, den gröna kostymen! Underbar! För det andra, hans dansstil. Den är ju helt fantastisk :-) För det tredje; 2:20 in i låten blir han blir 'skjuten' och den detaljen har de löst så grymt snyggt!  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabi

Oj, vad tråkigt att du lämnade vackra Florens! Jag är i Italien just nu. Fast har tråkigt. De andra skidar, jag degar. Ska kolla in videon sen (sitter i hotellbaren just nu, det känns inte rätt att spela musik då).

2013-02-05 @ 10:20:58
Postat av: Gabi

Nu har jag sett den! Skön musik! Ful kostym (men den passar) och snygg skjutning, indeed!

Svar: va kul att du gillade! :-) Hur länge är du i Italien?
vajb

2013-02-05 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0