tavlor

 
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så var inte den främsta anledningen till mitt besök i 2handbutiken att köpa böcker. Det var att hitta en ram till en av de fyra bilder som jag planerat ska hänga i min vita fyrkant. Jag fann vad jag sökte :) Och nu sitter dom uppe. Känns fantastiskt bra och jag gillar det faktum att de alla är verk av någon som jag på ett eller annat sätt känner :)
Så småningom behöver de lämnas in för att få ordentliga passepartouter, men det får bli en senare fråga... 

Kommentarer
Postat av: Lasse

Vad spännande att du känner konstnärerna. Mindre roligt för oss som undrar /Lasse

Svar: Va roligt att du vill veta :) och det kommer att komma ett inlägg som berättar närmare om verken och deras skapare :)
vajb

2014-08-20 @ 17:43:26
Postat av: Lasse

:)

2014-08-25 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0