julpyssel

 
På den fina inredningsbloggen Svart, vitt och rött fanns bilder och beskrivning på enkla och snygga granar i papper att göra själv. Jag var tvungen att testa. Eftersom jag började pynta mina granar tog det lite längre tid, men fick ändå ihop en mindre skog på en kväll :)
 
 
Jag gjorde först en klassisk gran med grenar där jag lekte med glitter och min hjärtformade hålslagare. Kom fram till att det snyggaste är nog ändå utan pynt, men det gav mig en idén till en annan variant...
 
 
Alla dessa hjärtan som blir över när man gör hål i papper borde ju kunna användas till att pynta granarna med, tänkte jag, och för att få så mycket yta som möjligt att klistra hjärtan på så jag skippade grenarna och gjorde bara enkla konformade granar istället. Pilligt men roligt :)

Kommentarer
Postat av: Annelie/Svart, vitt & rött

Åh vad fina de blev! Kul att du testade! Tack för länken! God Jul!

Svar: :)
vajb

2014-12-23 @ 15:06:39
URL: http://www.svartvittochrott.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0