ballonglampa

Jag har tänkt att jag ska göra en sådan här lampa till ett av mina sovrum:
 
 
Av den anledningen satte jag mig vid datorn för att kolla på nätet vad som behövs. Jag visste att man kan använda en ballong som stomme för att skapa den här typen av lampskärm så därför skrev jag 'ballonglampa' i sökrutan. Den första bilden som dök upp var denna:
 
Bild lånad från gardsromantik.se
 
Och jag blev lite kär :-) Jag tror bestämt att jag vill ha en sådan. Kanske i vardagsrummet? Eller hallen? Jag vet inte riktigt och det får bli ett nöjsamt problem att lösa vid senare tillfälle, nu ska jag först inhandla ballonger och tapetklister så att jag kan börja med lampan till sovrummet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0