den där lampan...

Ja den där ballonglampan som jag skulle göra och  började skriva om här. Ni kanske undrar hur det har gått?
När jag väl lyckats ha sönder och lirkat ut ballongen så visade det sig att det satt massor med klister kvar mellan garntrådarna och det var hur pyssligt som helst att försöka få bort.
 Efter att ha hållit på en bra stund utan att det kändes som att jag kommit nånstans så tröttnade jag helt enkelt och 'lampan' hamnade i ett hörn. När jag letade fram den därifrån för någon dag sedan så såg den ut så här:
 
 
Man kan lugnt konstatera att detta var ett misslyckat projekt och att det så småningom blir någon annan lampa som kommer att hänga där det var tänkt att den här skulle ha varit...

Kommentarer
Postat av: Gabi

Synd - fast på ett sätt "skönt" att veta att även pyssliga personer som du kan misslyckas ibland (inte bara jag)!

Svar: hahaha! jag tror jag misslyckas oftare än jag lyckas, men jag skriver inte så ofta om det ;)
vajb

2014-07-04 @ 09:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0