lycklig faster

Blommor från min trädgård.
 
Det har varit känt ett tag nu att månades tema hos Monthly Makers är rymden. Jag noterade det och la informationen i något hörn av hjärnan där det fick mogna medan jag fokuserade på viktigare saker.
Nämligen att busa med mina tre underbara brorsbarn som har varit här och hälsat på i olika omgångar. 
 
 
Det är helt fantastiskt att få umgås med de små sötnosarna <3
Det blev närstudier av gräs tillsammans med lilltjejen som snart är nio månader. Och av femåringen och snart åttaåringen fick jag lära mig allt om 'Fisk på torra land' och 'Skylanders'. Områden där min kunskap tidigare varit väldigt bristfällig... ;)
 
 
Så var det det där med rymden ja... Lite idéer har fladdrat förbi från och till och efter att ha vänt och vridit på dem så tror jag nu att jag har klart för mig vad jag ska göra :) 
Dags att skrida till verket.
 
 
Hoppas ni alla har en riktigt trevlig onsdag! 
 

Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Så vackert & mysigt att busa mé brorsbarn ♡ ...

Svar: Ja det är det verkligen! De bor en bit bort så det blir inte så ofta...
vajb

2015-07-24 @ 16:10:51
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0