skuggmönster

 
Jag har haft besök av vänner från Stockholm och hela vägen från Oslo och då fick både kameran och datorn vila till fördel för grillning, prat och skratt som varade långt in på sommarnatten.
Nu är huset tomt och tyst igen (eller så tyst är det ju faktiskt inte, musiken flödar ganska högt...) och jag sysselsätter mig denna regniga dag med att sy gardiner till vardagsrummet. Resultatet kommer snart :)
 
 
Men under en av de soliga dagar som slutet av förra veckan bjöd på, så lyckades jag fånga björkens skuggor. Detta mönster som jag på nåt sätt hade tänkt använda till Monthly Makers. Nu blev det inte så och det gör inte så mycket, bara det blir fler sånna här dagar då solen fyller världen med mönster! För när jag tittar ut genom fönstret just nu och ser himlen full av moln och träden vajar friskt i vinden så känns det lite hopplöst... :(

Kommentarer
Postat av: Anna María

Skuggmönster är himla fint. Dels att det är så hårda kontraster och just dina mönster känns verkligen somriga. Kan nästan höra vinden susa på bilden :)

Svar: :)
vajb

2015-07-10 @ 07:44:14
URL: http://annamarialarsson.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0