textremsor

 
Jag har alltid velat förvara ris, pasta och dylikt i glasburkar, men jag hinner glömma bort koktid och mått mellan varven så för att inte tappa den informationen har varorna oftast fått vara kvar i sina originalförpackningar. 
Så när jag såg den här snygga lösningen på problemet  i en inredningstidning kände jag att 'den idén snor jag rakt av'. Upptäckte även häromdagen att Granit använder sig av textremsor på glasburkar i sin skyltning, så det är fler som har kommit på att det här en smart grej :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh jag började göra det där för något år sen, fast jag målade på svarttavelfärg för att sen skriva med kritor. Men det var visst så jobbigt att det bara blev en burk med florsocker... Men det här var ju en betydligt bättre idé och jag har ju redan en dymo :)

Svar: Perfekt! Då är det ju bara å köra ;)
vajb

2015-07-29 @ 08:59:56
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Annica

haha jag har haft samma tanke hur länge som helst men det blir aldrig av, men det var ju en superbra idé med dymon!

Svar: eller hur?! :)
vajb

2015-08-07 @ 20:17:40
URL: http://inspirami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0