självporträtt juni 2015

 
En dag i juni. Helt osminkad och håret så där som det blir efter att ha varit slarvigt uppsatt hela dagen, små flygiga hårstrån all over. Den trötta blicken är för att jag är så less, så fruktansvärt less, på att det regnar varenda eviga dag. Det påverkar min sinnestämning, jag blir trött och orkeslös. Igår somnade jag till och med en stund på eftermiddagen. 
Men i bakgrunden syns ett par av de mönster jag har gjort tidigare.Tankarna har kretsat mycket kring mönster den senaste tiden och jag hade bestämt mig för att jag ville fota skuggor. Alla dessa mönster som visar sig när solen skiner. Men det är ju en omöjlig uppgift när det bara regnar...
Nej, det blir inte alltid som man tänkt sig, så, nu har jag påbörjat någonting helt annat istället. Resultatet kommer snart.

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Vet precis hur du känner...jag känner nämligen precis likadant! Sååå trist med allt regn, det suger liksom livet och energin ur en...

Svar: ja, verkligen... :( Men sommaren kommer väl förhoppningsvis snart :)
vajb

2015-06-24 @ 22:40:04
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Caroline - mamma utomlands

Tack snälla!!

2015-06-25 @ 00:44:03
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0