växer så det knakar

 
Mitt hår, asså! Det har blivit så långt. I alla för att vara mig :)
Jag har haft ambitionen många gånger tidigare i mitt liv att låta det växa, men jag har alltid gett upp någonstans halvvägs. Nu tillhör jag kategorin människor som tycker att kort hår är väldigt snyggt och jag trivs oerhört bra i det, men till min förvåning, när håret nu faktiskt har nått en ordentlig längd så tycker jag mycket om det också :) 
När jag gör en återblick i arkiven av mobiltelefonens bilder så är svårt att fatta att det vuxit så här mycket på lite mindre än tre år!
 
 
 
Vi börjar med nyårsafton 2012. Jag hade varit hos frissan dagen innan och den här typen av frisyr hade jag klippt i olika varianter de senaste åren.
 
I september 2013 hade det blivit till en stökig utväxt och hårspännen användes flitigt. 
 
 
För ett år sedan, november 2014, hade ett besök hos frissan gjort att jag fått en städad page. 
 
 
Oktober 2015. Hårspännena används knappt alls längre, men ofta hårsnoddar eftersom det är skönt att ha håret uppsatt på jobbet. Det vanligaste är att jag gör flätor. 
 
 
Jag är numera blond och trivs väldigt bra med det. Känns som en förlängning av sommaren :)
 
Just nu har jag varken några planer eller längtan efter att klippa av håret, jag trivs, men att säga att det aldrig kommer ske, det vågar jag inte ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0