el pardón

 
Nä, just nu kan jag verkligen inte få nog av den här låten. Så fort den spelas på radion höjer jag volymen så mycket att nog hela kvarteret hör och sen dansar jag runt i huset.
Även om det här är favoriten just nu så är det mycket musik som kan få mig till ett spontant litet 'vardagsrumsdisco'. Framför allt när det är som nu, alldeles för längesen jag var ute och dansade. Det är uppenbart att min kropp har ett behov av göra det med jämna mellanrum ;)
Kanske skulle ta och boka in mig på ett zumba-pass nästa vecka? Inte samma sak, men stillar behovet lite i alla fall...
 
Vad det gäller 'El Pardón' så blev jag så glad när jag hittade den här lyricsvideon. Min spanska är tämligen begränsad och låttextnörden i mig blev barnsligt förtjust när jag fann låten med engelsk översättning. Inte mycket som krävs för att göra mig lycklig ibland ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0