halloween tips

 
Eftersom jag jobbar hela helgen så kommer det inte bli något firande av Halloween för min del, men jag hoppas ni andra får en riktigt läskigt rolig helg. Här kommer lite inspiration till hur man fixar till den perfekta stämningen :)
 
 
På bloggen Bli min jäst finns recept på hur man bakar läskiga fingrar
 
 
 Jag gillar dessa dekorativa fladdermöss av sidenband.
 
 
En ljusslinga med spöken som lyser upp i höstmörkret är ju inte fel :)
 
 
Enkel och snygg dekoration över festbordet kan vara att använda häxhattar. 
 
 
Vill man få en lite mer obehaglig känsla kan gamla dockor komma till användning. 
 
 
Olika varianter av cake pop's hittade jag här
 
 
Om man tröttnar på allt godis kanske man vill ha en Halloweenfrukt istället?
 
Hoppas det gav någon inspiration och ha nu en riktigt fantastisk helg allihop! 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch dockorna var verkligen obehagliga :P

Svar: Eller hur!
vajb

2015-10-30 @ 21:19:38
URL: http://bympv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0