oktober

 
Jaha. Då har vi klivit in i oktober. Vet inte riktigt vart september tog vägen...? Det sa bara swish och så var den månaden förbi.
 
 
Som jag skrivit tidigare så ser jag verkligen inte fram emot det mörker och den kyla som den kommande årstiden oundvikligen har med sig, men jag har fyllt höstens kalender med roligheter för att göra det enklare :)
 
I mitten av denna månaden ska jag spendera en helg med min familj och sen blir det några dagar i Stockholm för att träffa vännerna där. 
Det är underbart att ha det att se fram emot :)
Nu blir det gräsklippning i det fina höstvädret innan jag beger mig till jobbet. 
Ha en fin fredag allihop! 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hallå, vilka fina bilder! :)

Svar: Åh! Tack! :)
vajb

2015-10-06 @ 06:49:55
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0