höstpepp #1

 
Idag har det varit härligt fint väder, men man börjar känna kylan i luften. Om jag ska vara helt ärlig så har jag egentligen inte så värst mycket emot hösten. Luften blir kyligt frisk och trädens färgskifte är fantastiskt vackert.
Det är bara det att jag inte tycker att jag har fått tillräckligt med sommar det här året. Jag hade verkligen behövt mer sol och mer värme för att känna att batterierna var ordentligt laddade för att klara mörker, regn och rusk. Men det är som det är och jag peppar mig själv genom att lyfta fram alla positiva aspekter på att den kallare årstiden står och knackar på dörren.
En av de sakerna är få sätta på sig favoritmössan :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Åh det är rätt härligt att ta på sig höstkläderna igen. :)

Svar: ja det är det :)
vajb

2015-09-29 @ 21:43:58
URL: http://www.mariaekblad.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0