julkrans

 
Igår var det ordnat julpyssel på jobbet för dom som ville. Vi var ungefär en tio stycken som kom till detta roliga intiativ. 
 
 
Vi kunde välja på att binda en krans eller bygga ett ljusfat. Eftersom jag gärna ville ha något annat att hänga på dörren än det hjärta jag gjorde förra året, så valde jag krans. 
 
 
Jag tyckte det var lite kreativt begränsande att det inte fanns så mycket att välja på till att pimpa sin krans med, men jag fick till slut ihop något som jag var någorlunda nöjd med. Eftersom jag aldrig någonsin har gjort en krans tidigare så får jag se det som en erfarenhet och till nästa år har jag lite kunskap att utgå ifrån när jag provar igen :)
 
 
Men den passade fint in på dörren och det är ju alltid kul att ha gjort pyntet själv :)
Ha en fortsatt fin 1:a december allihopa! Det är dags för mig att åka och jobba igen. Sista natten innan jag har två lediga dagar :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh vilket fint initiativ att ha kransmakeri på jobbet, eller i grupp över huvud taget! Jag skulle vilja ha en krans. Kanske får jag boka upp en slöjddag med några kompisar, det var en fin idé :)

Svar: Ja det tycker jag du ska göra! Det är alltid kul att vara kreativ i grupp :D
vajb

2015-12-10 @ 09:29:55
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0