fånga drömmarna

Idag har jag gått och funderat en hel del på vad jag ska göra med mitt liv. Hur ser framtiden ut? Vad är mina drömmar? Det är så mycket jag drömmer om men det är så lite som verkligen blir av och denna insikt ledde osökt tankarna till drömfångare.
Jag har en liten vit som jag köpte i Danmark för flera år sedan, men den ligger nerpackad någonstans i en av kartongerna i källaren och blir svår att hitta, så därför tänkte jag att jag kanske skulle ta och göra mig en egen. 
Därför började jag söka information på nätet hur man gör. En bra instruktionsvideo hittade jag här. Dags att införskaffa material... 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Drömfångare är så himla fina. Du får gärna visa hur du gör :)

Vi måste definitivt ha en PS träff. Kan inget men vill lära mig ALLT!!!

Kram

Svar: :-) Jag lovar jag ska lära dig så mycket jag kan.
vajb

2013-01-10 @ 07:37:45
URL: http://victoriabrikho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0