två låtar Kjellvander

För ett par veckor sedan hämtade jag ner till Skåne alla de grejor jag hade förvarat i ett förråd i Stockholm och där ibland fanns alla mina cd skivor. Den lyckliga tanken som for genom mig när jag packade upp dem var 'Åh, va härligt! Jag ska lyssna igenom allihopa!'. Ungefär fem skivor senare kom en Christian Kjellvander skiva in i stereon och sen hände inget mer :-) Den skivan har gått om och om igen. Så grymt bra! Älskar hans röst.
Så för att förgylla eran fredagseftermiddag kommer nu här två av hans sånger. Den första är från den skiva som har fastnat i min musikspelare och den andra är min favorit-Kjellvander-låt som inleds med den underbara textraden 'Spent the past five years thinking and the last five hours drinking'
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0