lampskärmens fortsättning

 
Jag har fått ett gäng bra förslag på vad jag ska göra med min lampskärm och det är något som jag ska titta närmare på när jag är ledig. Har först två nätter kvar att klara av. Men under tiden så har jag målat den med metallfärg, för jag tänkte om det blir så att det blir en lösning på problemet som innebär att det inte blir en heltäckande lampskärm, utan där själva ramen syns, så vill jag inte att den ska vara så rostig och avskavd som den var. Fortsättning följer...
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Såg ett tips i nån tidning där de trädde leggings över ramen. Såg snyggt ut på bild, men har inte testat eller sett live

Svar: hahaha! vilket roligt tips :) Tack!
vajb

2014-08-22 @ 08:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0