bloggen fyller år

 
Det är idag 7 år sedan jag startade den här bloggen!
 
På den tiden var undertiteln 'en danskfödd skånska bosatt i stockholm' men det är numera inte passande eftersom jag inte längre bor i huvudstaden utan har flyttat tillbaka till Skåne. 
Bloggen har också sen dess fått ett 'ansiktslyft' utseendemässigt och innehållet är inriktat på inspiration och mitt skapande istället för att allmänt berätta om min liv. 
 
Under åren har jag också försökt mig på att dra igång andra bloggar, som min bokblogg till exempel, men tiden räcker inte till hur mycket vilja och ambition jag än har. 
 
Jag vill rikta ett stort tack och mycket kärlek till alla er trogna som följer och har följt mina ord genom åren genom att lotta ut en av mina tavlor. För att delta i tävlingen lämnar du en kommentar senast på fredag, den 19 december, med ditt namn och vilken av bilderna du skulle vilja ha om du vinner. Ramen ingår.
Här nedanför finns de numrerade och de bilderna går att klicka på för att se större. Lycka till och hoppas att ni vill hänga med på 7 år till! :)
 
1)  2) 
3) 4) 
5) 6)
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Skulle gärna vinna allihopa, men måste jag välja tar jag nog nr.2! 😊
/Helena

2014-12-16 @ 00:55:29
Postat av: Knud Lenefors

Svårt att välja dock är nr.6 den som faller mig mest i smaken.
Om inte jag vinner,vad är priset för 1 tavla.

Svar: Priset är 450:-
vajb

2014-12-16 @ 09:27:04
Postat av: Eva petersson

Min favorit är nr 1 !

2014-12-16 @ 13:17:03
Postat av: Anna Miljkovic

Jag vill vinna alla! Men helst nr 6!

2014-12-16 @ 14:30:01
Postat av: Lou Norén

Alla är fina men den jag gillar allra mest är nr 1!

2014-12-16 @ 21:02:37
Postat av: Gabi

Vilken som helst! :-)

2014-12-18 @ 10:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0