mönster finns överallt

 
 Ni vet dom där kuverten som, trots att vi gått in i den papperslösa tidsåldern, fortfarande trillar ner i brevlådan. Inte alla, men de allra flesta är utrustade med fönster... Ni vet vad jag menar; räkningar, skattebesked, papper från banken osv. Det är oftast inte den roligaste posten, men har ni tittat på insidan av kuverten? Det är som ett plåster på såren ;-) En massa olika färger och ibland med mönster i form av loggan från dem som skickat brevet.
Jag har under några år samlat alla olika varianter som har hamnat in i min låda. Jag har rivit bort den sida som har fönster och behållt den andra. Och när jag för skojs skull la dem tillsammans på golvet så blev det ju ett jättehärligt mönster, eller hur?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0