kapsylringslampskärm del 2

 
Igår tog jag mig in till Kristianstad för att köpa en lödkolv. Nu äntligen skulle jag få bli klar med min lampskärm! 
Till min enormt stora besvikelse så fungerade det inte!!!
När jag efter en timmes försök inte lyckats fästa en enda kapsylring på lampskärmen, utan bara skapat en massa tennkulor, svor jag den hittills längsta ramsan med alla fula ord jag kunde komma på, hällde upp ett stort glas vin och tittade på film istället. 
 
MEN
 
Skam den som ger sig. Jag fick ett tips från bloggerskan Alicia, att sätta ihop kapsylerna med ringar. Så efter ett besök i hobbyaffären här i stan idag, så är det vad jag håller på med just nu och det verkar lovande.
Så, fortsättning följer... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Drygt när saker inte funkar när man sett fram emot att pyssla! Hoppas det går bra med ringarna. Har sett nån väska av kapsyler förut, där hade dom satts ihop med garn. Virkat, stickat eller sytt kommer jag inte ihåg, men garn var inblandat iaf :)

Svar: Åh! Va coolt! Det får jag testa nästa gång :)
vajb

2015-04-04 @ 13:53:11
URL: http://liielarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0