omställning

 
Påskens sista helgdag och även jag är ledig. Dock väldigt trött...
För att kunna somna i kväll har jag sovit minimalt med timmar den gångna natten, eftersom jag ska ställa om till att jobba dag den här veckan, efter flera veckors nattskift. Det varierar hur jobbigt det är att göra den omställningen, men som regel är det lättare nu under det ljusa halvåret, fast jag tror det kommer att kräva sina koppar kaffe idag för att orka med att göra allt som står på min to-do-list... 
Hoppas ni alla får en fin Annandag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Choices by Annie

Förstår att det måste vara en omställning att ställa om sådär. Tur att det finns kaffe.

Än så länge så står mina kaktusar upp, de ser ut att må bra men om omplanteringarna fungerat vet jag nog först om några veckor. Men tänk om det funkar, så lätt...

Fin tisdag önskar jag dig
Annie

Svar: Det ska bli spännande å följa hur det går för dina kaktusar :)
vajb

2015-04-07 @ 08:48:47
URL: http://choicesbyannie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0