återbruksinspiration

Deadline för Monthly Makers tema 'återbruk' närmar sig med stormsteg och jag har spenderat denna lediga måndag med att pyssla med mitt bidrag. Det är inte mer jag kan göra just nu så jag surfar runt lite och tittar på annan kreativ och rolig återanvändning av saker och ting som folk har gjort. Otroligt inspirerande!
 
 
Kanske har du en gammal cykel som inte längre duger som transportmedel? Här är ett gäng idéer på vad du kan göra med den istället. 
 
 
Eller varför inte göra en fondvägg av gamla brädor? Kommer från den här bloggen.
 
 
En väska som inte längre används kan bli en härlig kattbädd :) Hittade jag här
 
 
Att använda tekannor som krukor fanns på den här sidan, tillsammans med en massa andra idéer. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Okej ALLT i det här inlägget är helt genialiskt!

Svar: Eller hur! Jag blev superinspirerad! Hade jag inte varit i så stort behov av min cykel som jag är så hade den nog legat i småbitar nu ;)
vajb

2015-02-24 @ 08:46:47
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: PysselQvinnans blogg

Åh vad söt med alla te kanor hängande på rad.

Svar: Ja, det tyckte jag också :) Blev lite sugen på att köpa udda kannor och koppar på loppis och pynta trädgården med :)
vajb

2015-02-26 @ 21:41:27
URL: http://haggalen.blogspot.scom
Postat av: Alicia

Alltså va! Missade detta inlägg när vi höll på med återbruk. Tur att det aldrig är för sent att bli inspirerad! Så himla fina grejer! Nån form av kattbädd är jag sugen på att konstruera nu när jag har två lurvbollar hemma. Men de skulle väl aldrig ligga i den, haha </3

Svar: hahaha! Nej det vet man ju aldrig, katter har så härligt mycket egen vilja :)
vajb

2015-03-11 @ 20:49:53
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0