hjärtligt stilleben

 
Det har väl knappats undgått någon att Alla Hjärtans Dag står för dörren. Ett bra tillfälle att ge lite extra kärlek och uppmärksamhet till sina nära och kära :)
Jag hoppas ni alla får en riktigt hjärligt vacker och fin dag i morgon! 
 
 
De hjärtformade löven fann jag under en höstpromenad för några år sedan och la i press. Till vardags sitter dom på mitt kylskåp. 
 
 
Jag har ingen aning om vad det är för typ av frön/kärnor, men de kommer från något gammalt halsband. Sparat dem för att jag tycker de är fina och garanterat kan komma till användning nån dag...
 
 
Stenarna, som jag plockat upp just på grund av att de är hjärtformade, är funna på olika stränder och vid olika tillfällen, så mycket vet jag, men jag kan inte komma ihåg var eller när. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0