nycklar

 
För några dagar sedan rensade jag ur en garderob som står ute i gamla pannrummet. Där har jag haft en tendens att dumpa sånt jag inte riktigt vet var jag ska göra av. Det var en hel del skit som hade hamnat där...
Det hängde även ett gäng nycklar där som den gamla ägaren till huset lämnat kvar. Min första tanke var att slänga dem, men eftersom jag funderar mycket kring 'återburk' just nu så tog det inte många sekunder för nästa tanke att infinna sig, nämligen; 'Det här kan jag använda och göra nånting med'
Får se om det blir nånting av dem innan den 25e, har nämligen lite andra idéer till Monthly Makers, men annars blir det vid senare tillfälle... :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0