nya gardiner

 
Nu har äntligen min vimpelrad fått sällskap av gardiner och jag behöver inte längre ha persiennerna nere i vardagsrummet när jag vill slippa insyn. 
 
 
Det jag ville ha var gardiner som med lätthet kunde dras för på kvällen men samtidigt gjorde att ljuset från dessa stora härliga fönster kunde släppas in på dagen. 
Så efter att ha fått kämpa lite för att få dit vajern har jag nu uppnått målet :) Gardinlängderna glider smidigt fram och tillbaka till dit jag vill ha dem.
 
 
Gardinspännena är en smart och enkel lösning för att dra ihop längderna. Jag hittade dem på Indiska förra året. Tyget är från IKEA och jag gillar verkligen de små 'plupparna' som ger tyget struktur. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gardinspännena var sjukt snygga, och smarta! Såna hade jag velat ha..! Och väldigt fina gardiner såklart 😘 /Helena

Svar: Tackar! :)
vajb

2015-07-12 @ 14:33:08
Postat av: Nora Bååth

Så snygg och smart ide :D

Svar: Tack! :)
vajb

2015-07-12 @ 23:32:29
URL: http://norasfoto.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0