inspiration mönster

ett collage av mönster av bilder från nätet
 
Månadens tema hos Monthly Makers är 'Mönster'. ÅH!! Jag blev helt överlycklig när jag läste det! Jag som älskar mönster!
Men mitt i denna eufori så fick jag lite lätt prestaionsångest. VAD ska jag göra? Det kändes som att jag blivit ställd i en godisbutik och bara få välja EN karamell... :)
Så mycket av mitt skapande har kretsat kring mönster genom textiltryck, lapptäcken, akvareller, tuschteckningar, linoleumtryck mm. Kanske ska jag prova en ny teknik?
Den galna tanken att gå ut och klippa gräsmattan i något spännande mönster slog mig ;) 
Nej, jag behöver nog smälta och fundera på detta några dagar till...

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

MEn va roligt med mönster - det ska bli kul å se vad du skapar!

Svar: :) ja det ska bli spännande å se vad det blir. Har tusen idéer :)
vajb

2015-06-16 @ 21:09:07
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0