sjuk

 
 
Precis när man tror att man lyckats klara sig undan årets vinterförkylning så slår den till ordentligt. I tre dagar var jag helt utslagen. Många år sen jag hade feber sist. Tappade aptiten och spenderade mesta tiden i sängen. 
Nu är jag uppe på benen igen. Lite matt i kroppen fortfarande, men hungern har återvänt, så det går snart över. 
När det första suget dök upp i går kväll så var det nyponsoppa med glass och mandelbeskvier jag vill ha :) Bara å bege sig till affären, för det var inget jag hade hemma. Kan inte minnas när jag åt det senast... 
 
Idag har jag gett mig på att försöka få till nåt av den där lufttorkande leran.... Får se om jag lyckas...
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Usch :(( Känner mig också lite halvkrasslig men är inte tillräckligt dålig för att stanna hemma från jobbet vilket ju ger mig hopp om att den här förkylningen snart kommer att släppa :)

Svar: Håller tummarna för dig! Vara sjuk är ju nåt av det tråkigaste...
vajb

2015-03-25 @ 08:42:32
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0