det där med träning...

 
Träningen kom helt av sig under sommaren, men å andra sidan så var jag ute mycket i trädgården och klippte gräs och häckar, sågade, grävde upp buskar, målade staket och gjorde annat fysiskt arbete. I alla fall senare delen av sommaren när det hade slutat regna varenda dag...
Men nu när det har blivit mörkt och för kallt för att vara ute längre stunder är det dags att ta tag i det där med träningen igen. Jag mår så otroligt mycket bättre och blir piggare om jag håller igång.
Målet är att det ska bli tre pass i veckan. Drömmen skulle vara att hinna ett par till men så som min situation är just nu, med en massa tid som går åt till att pendla, är det orimligt att tro att det ska kunna gå.
Det är ju fler bitar i mitt liv som behöver tid och uppmärksamhet för att jag ska må bra. Till exempel; om jag under en längre tid inte hinner få tillfällen till att försvinna in i mitt skapande blir jag oerhört frustrerad och likadant om jag inte får möjlighet att umgås med mina vänner så känner jag mig fruktansvärt ensam och vill gärna gråta en skvätt. 
Inte helt lätt att få en bra balans i livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0